Sretna obljetnica Dacije u Europi!
Prošlo je već 15 godina!
Dacia povodom 15. obljetnice svojeg postojanja u Europi predstavlja ograničenu seriju modela Duster, Logan MCV Stepway, Sandero Stepway i Lodgy Stepway nazvanu „Proud“.
Modeli te ograničene serije dostupni su već sada za naručivanje kod ovlaštenih Dacia koncesionara.
Još od predstavljanja modela Logan 2004., Dacia niže uspjeh za uspjehom. Tomu svjedoči tržišni udjel od 3,6 % i 564.854 prodanih vozila (+10,4 %) u Europi u 2019. Kako bi proslavila 15 godina u Europi, Dacia je odlučila predstaviti ograničenu seriju u plavoj boji Iron, ukrašenu oznakom „15“. Modeli Duster, Lodgy Stepway, Logan MCV Stepway i Sandero Stepway serijski su opremljeni još korisnijom opremom te ih krasi posebna oznaka „15 Years”. Tijekom 2020. očekuje se predstavljanje ograničenih serija na svim tržištima na kojima je marka prisutna.
Ograničena serija „Proud“ povodom 15 godina Dacije u Europi
Modeli iz ograničene serije „Proud“ temelje se na opremi inačice Stepway i inačici Prestige modela Duster, dostupni su u sedam boja karoserije (šest za Duster), uključujući i novu plavu boju Iron. Osim serijskom opremom, modeli iz ograničene serije Proud nude korisne Dacijine tehnologije kao što su kamera za vožnju unatrag i radari, automatski klima-uređaj, 7-inčni dodirni zaslon s navigacijskim sustavom i informacijama o prometu, radio-uređaj, USB priključak i Bluetooth.
Modele izvana krase 16-inčni aluminijski naplatci (17-inčni na modelu Duster), bočne zaštitne letvice (samo na modelu Sanderu i Dusteru), oznaka „15 Years” na pragovima prednjih vrata, posebna naljepnica te biserno crna kućišta vanjskih retrovizora.
Dizajn unutrašnjosti jednako je profinjen zahvaljujući posebnim presvlakama, plavim umetcima ventilacijskih otvora, plavim oblogama u predjelu ručica vrata te prednjim i stražnjim zaštitnim tepisima.
Otkrijte Duster PROUD
Novi prodajni rekordi
Marka Dacia sedmu je godinu zaredom postavila novi prodajni rekord u Europi s ukupno 564.854 prodanih vozila (+10,4 %). Za ovaj su uspjeh najviše zaslužni modeli Duster i Sandero. Dacia je ostvarila tržišni udjel od 3,16 % (+0,3 postotna boda) i tako ostala među pet najprodavanijih marki na tržištu za privatne kupce u Europi s udjelom od 3,4 % (+0,5 postotnih bodova u 2018.).
U Hrvatskoj je Dacia 2019. godinu završila na 5. mjestu na tržištu osobnih vozila s ukupno prodanih 3680 vozila. Dodamo li tome 477 prodanih gospodarskih vozila, ukupna prodaja Dacije iznosila je 4157 vozila te je s 5,78% tržišnog udjela zauzela 6. mjesto na ukupnom tržištu. Najzaslužniji za takav uspjeh su, kao i u Europi, modeli Sandero s prodanih 1438 vozila (2. mjesto na segmentu malih gradskih automobila) te Duster s 1585 prodanih vozila (2. na segmentu C-SUV modela).