Kao inovativan proizvođač, Renault je pokrenuo reklamnu kampanju u kojoj glavnu ulogu ima LIV, prva virtualna ambasadorica koja upravlja novim Renaultom KADJAR. Radi se o novosti u svijetu proizvođača automobila. Vozeći novi KADJAR, LIV će po prvi put iskusiti stvarne emocije. Imat će priliku isprobati novu ponudu motora koja uključuje benzinski motor TCe i dizelski motor Blue dCi. Moći će uživati i u udobnosti novog Renaulta KADJAR u svim situacijama, čak i za vrijeme terenske vožnje zahvaljujući pogonu na četiri kotača.
Svi smo svjesni toga da u današnje vrijeme vodimo dva života; jedan stvarni, a drugi virtualni. „Već dugo znamo razliku između stvarnog i virtualnog svijeta. Razlikujemo istinu od neistine, svjetlost od tame itd. Cijelo jedno područje naše kulture temelji se na tom načelu”, smatra sociolog Stéphane Hugon. Međutim, ta je razlika nestala.
Granica između stvarnog i virtualnog svijeta sve je nejasnija, stvarni se svijet temelji na virtualnom i obratno. Zašto onda ne bismo povezali „virtualnu” sa „stvarnom” osobom? Zašto ne bismo razmišljali unaprijed i osmislili virtualnu osobu koja je rezultat kompjuterski generiranih slika i koja bi nam postala sličnijom kada bi doživjela intenzivno iskustvo upravljanja novim modelom marke Renault?
Renault se uhvatio u koštac s tim izazovom u svojoj reklamnoj kampanji za novi Renault KADJAR u sklopu koje je osmislio vlastitu virtualnu ambasadoricu imena Liv… što je novost u svijetu proizvođača automobila.
U današnje vrijeme svi vodimo virtualni život na društvenim mrežama i onaj stvarni. Prosječno provedeno vrijeme na Internetu (za korisnike Interneta od 15-64 godine) iznosi 3 i pol sata na dan u prosjeku (2018.g.). Međutim, sve je izraženiji trend povratka stvarnim, bliskijim odnosima i vezama te otkrivanju naše prave ličnosti. Izniman porast popularnosti „brzih” oblika društvenih medija potiče želju za dijeljenjem naših stvarnih života u virtualnom svijetu. Sada su se ta dva svijeta spojila i više ne postoje granice, već upravo suprotno: postoji konvergencija kojom se dodatno naglašava naš jedinstveni, stvarni život.
„Ovo je razlog Renaultova postojanja. Uvijek smo proizvodili automobile za stvarni život, a sada smo pojednostavnili i naglasili svoju ‚strast prema životu’ koja se ogleda u vizualnom identitetu naše marke. Zato sada nastavljamo s predstavljanjem Renaulta KADJAR, našeg novog SUV-a. A ima li boljeg načina za to nego u suradnji s virtualnom ambasadoricom koja će poput stvarne osobe upravljati ovim vozilom i pokazati autentičnost stvarnog iskustva?”, kaže Gaëlle Le Grouiec, Renaultova direktorica odjela za marketinške komunikacije.
Novi Renault KADJAR pravi je, istinski SUV koji savršeno utjelovljuje srž marke Renault koja proizvodi vozila za stvarne ljude, njihovu svakodnevicu i putovanja. Nudi sve što im je potrebno: nove benzinske i dizelske motore za veći užitak u vožnji te pogon na dva ili četiri kotača. Udoban je, prostran i pouzdan te ga krasi privlačan dizajn eksterijera.
U ovoj će kampanji, čije se prikazivanje u Europi očekuje 24. prosinca, Liv, koja je na prvi pogled lišena emocija, iskusiti autentičnu vožnju i na taj način postati dijelom stvarnog svijeta.
Predstavljanjem vlastitog virtualnog ambasadora Renault želi dokazati autentičnost iskustva vožnje i osjećaja ushićenja i oduševljenja. Iako je Liv virtualna, samo iskustvo u potpunosti je stvarno i iznimno ugodno.
Tijekom svog putovanja, Liv će se postupno osjećati sve stvarnijom te će naposljetku postati pravom osobom.
„Liv sada postoji i to je činjenica. U sklopu ove kampanje, bit će prisutna u svim našim medijima tijekom ove kampanje te ćete ju susretati na digitalnim medijima, televiziji i drugdje. Nadamo se da će posjetiti nekoliko europskih zemalja kako bi mogla doživjeti još emocija”, zaključuje Gaëlle Le Grouiec.