- Momčad Renault F1 jučer je otkrila svoje timske boje za 2019. godinu i zvjezdanu postavu vozača, Nica Hülkenberga i Daniela Ricciarda.
- Na otkrivenim slikama vozila za 2019. godinu, Renaulta R.S.19, zamjetna je promjena aerodinamičkih svojstava.
- Renault R.S.19 pogonit će motor Renault E-Tech 19 novog naziva, koji odražava veću sinergiju s Renaultovom serijom hibridnih modela.
- Renault je predstavio svoj obnovljeni tehnološki centar u Enstoneu u Ujedinjenoj Kraljevini.
- Momčad Renault F1 ponosna je što uživa podršku uglednih partnera, među ostalim društava BP Castrol, INFINITI, MAPFRE i RCI Banque, kao i društava Microsoft, EURODATACAR, Bell&Ross, Tmall i brojnih drugih cijenjenih tehničkih partnera.
Momčad Renault F1 danas je detaljno predstavila planove za održavanje svojeg zamaha u okviru svjetskog prvenstva Formula One World Championship Međunarodne automobilističke federacije (FIA). Renault se 2016. vratio kao tvornička momčad i svake je sezone ostvarivao dojmljiv napredak, završivši prošlogodišnju kampanju na četvrtom mjestu u poretku konstruktora. Zvjezdana postava vozača momčadi Renault F1 koju čine Nico Hülkenberg i Daniel Ricciardo također je predstavljena okupljenim predstavnicima medija i partnerima, čime se ističe Renaultova predanost ostvarivanju dugoročnog uspjeha.
Jérôme Stoll, predsjednik društva Renault Sport Racing, također je potvrdio Renaultovu kontinuiranu predanost ovomu sportu. „Mi u Renaultu strastveni smo kada je riječ o automobilističkim sportovima. U natjecanjima F1 bez prestanka sudjelujemo već više od 40 godina. Formula 1 je predstava, spektakl, čista zabava, ali i najviša razina automobilizma. Strast za Formulom 1 metafora je za borilački duh, odlučnost, ustrajnost, no i napredak, i to zahvaljujući beskrajnim inovacijama koje nadahnjuju ovaj sport. Međutim, ova se strast mora obuzdati zdravom količinom realnosti. Renault ima smisao za Formulu 1; ona je laboratorij za našu buduću cestovnu tehnologiju – što je vidljivo iz naziva našeg novog motora – Renaulta E-Tech 19. Ovo je vrlo uzbudljivo vrijeme za sudjelovanje u natjecanjima F1."
Od svojeg povratka na trkaće staze za F1 prije tri godine Renault je proveo velika ulaganja u svoje tehnološke objekte u Enstoneu u Ujedinjenoj Kraljevini i Viry-Châtillonu u Francuskoj. Tim u Enstoneu znatno je povećao svoje proizvodne kapacitete zahvaljujući unaprijeđenim strojevima, uključujući dva nova stroja Breton, zračnom tunelu, dinamometru za mjenjače, povećanom odjelu za dizajn i najsuvremenijoj prostoriji za trkaće operacije. Radna se snaga na toj lokaciji od 2016. godine povećala za oko 50 posto. U Viryju je upravo u pogon pušten unaprijeđeni dinamometar koji će se upotrebljavati tijekom cjelokupne sezone za razvoj motora, a nedavno je započeo i ambiciozan građevinski projekt za smještanje novih radnih stanica za montažu motora, odjela za ocjenu pouzdanosti i odjela za automatizirano skladištenje, koji bi trebao biti dovršen sljedeće godine.
Polaganjem čvrstih temelja za tehničke i ljudske resurse izvršni je direktor momčadi Renault F1 Cyril Abiteboul istaknuo cilj momčadi za održavanjem tog zamaha tijekom 2019.: „Lansiranje svih ovih projekata uz istovremeno sudjelovanje u natjecanju bio je nevjerojatan izazov, baš kao i dovršavanje glavnih točaka. Konačno puštanje ulaganja u pogon bio je golem uspjeh i ja sam oduševljen načinom na koji je svatko prionuo poslu. To se očituje u zamahu koji smo stvorili: deveti u 2016. s osam bodova, šesti u 2017. s 57 bodova i četvrti lani sa 122 boda. U ovu sezonu ulazimo s ciljem održavanja ovog snažnog i odmjerenog zamaha. Ne postavljamo si cilj osvajanja ovog ili onog mjesta ili određene količine bodova: ono što ja želim vidjeti jest da momčad nastavlja svoju putanju napretka prema vrhunskim momčadima. Izvrsnost motora bit će naš prioritet u Viryju, dok se trenutačno postojećom strukturom u Enstoneu nastoji poboljšati konkurentnost šasije, i to tijekom svake sezone."
Abiteboul je obrazložio i dodatni motivacijski čimbenik nove postave vozača. „Partnerstvo Daniel-Nico ulijeva dodatno pouzdanje u ovosezonsku momčad. Vjerujemo kako imamo jednu od najsnažnijih – ako ne i najsnažniju – postavu vozača u natjecanju. Daniel sa sobom donosi dokazano iskustvo u pobjeđivanju utrka i znanje iz vrhunske momčadi, dok je Nico gladan pobjede. On je vrlo podcijenjen – brz je, odlučan i pravi motivator momčadi. Kao pojedinci su vrlo snažni, a smatram da će se međusobno savršeno dopunjavati. Energija koju je ovaj dvojac unio u momčad može se osjetiti, a ja se nadam da im mi možemo osigurati vozilo u kojemu će pokazati svoj osebujan talent."
Nico Hülkenberg 2019. ulazi u svoju treću godinu natjecanja s momčadi. „Kao momčad smo se osjetno poboljšali od početka 2017. godine, a sve je to dio procesa ako želimo ostvariti svoje dugoročne ciljeve. Kada sam ja došao, infrastruktura je i dalje bila mlada, a mi smo od tada prevalili dalek put i ostvarili velik napredak. Želim na najbolji način pokazati sve što mogu te poboljšati potencijal kako momčadi tako i vozila. Važno je da mi kao momčad ostvarimo dobar početak i da neprestano postižemo sve bolje rezultate. Želimo nastaviti s rastom te osigurati mogućnost ostvarivanja dodatnog razvoja."
Australac Daniel Ricciardo, sedmerostruki osvajač velike nagrade, pridružuje se momčadi Renault F1 za svoju prvu sezonu u žutoj boji. „Renault ima dojmljivu povijest kada je riječ o automobilističkim sportovima, pa mogućnost da budem dio sljedećeg koraka na F1 putu marke smatram uzbudljivim izazovom. Ovdje sam kako bih obavio dobar posao na trkaćoj stazi i vozio što brže, no u svoju momčad također želim unijeti energiju. Želim osigurati da se svi osjećaju bolje jer je to dio mojeg posla, ali i moje osobnosti. Namjeravam potaknuti momčad da još marljivije radi, da se još više potrudi i da svi ujedinimo svoje snage. Želio bih biti vrelo pozitivne energije."
Ricciardov je cilj osigurati da 2019. godina označi svjež početak: „Sve što sam naučio 2018. poslužit će mi da 2019. postanem još bolji. Razlika je ta što ću biti zrelija osoba. Jasnije mi je kamo idem i cilj mi je dokazati to dobrim rezultatima na trkaćoj stazi. Osjećam golemu količinu pozitivnog pritiska i očekivanja da postignem velike stvari, no to je nešto s čime se s veseljem namjeravam uhvatiti u koštac."
S novim objektima i novim vozačima koji jačaju povjerenje, 2019. će svakako biti zanimljiva godina na trkaćoj stazi i izvan nje.