Izvješće o utrci za Veliku nagradu Velike Britanije
Momčad Renault F1 u utrci za Veliku nagradu Velike Britanije u Silverstoneu osvojila je bodove s oba bolida zahvaljujući sedmom mjestu Daniela Ricciarda i desetom mjestu Nica Hülkenberga.
Premda su Ricciardo i Hülkenberg utrku završili na istim pozicijama s kojih su je i započeli, ovakav je rezultat nakon 52 napeta kruga puna neočekivanih obrata bio vrlo iznenađujuć.
Ricciardo je u prvom krugu nazadovao, a Hülkenberg napredovao za jedno mjesto, zbog čega su zajedno vozili u sredini poretka. Pridržavajući se strategije dvaju zaustavljanja u boksu, Ricciardo se prvi zaustavio u boksu po srednje tvrde gume. Jedan krug kasnije Hülkenberg je zamijenio gume tvrdima jer mu je dodijeljeno samo jedno zaustavljanje.
Intervencija sigurnosnog automobila u 19. krugu donijela je prednost Ricciardu koji je taj trenutak iskoristio kako bi se zaustavio u boks po tvrde gume. U nastavku je utrke Hülkenberg zbog laganog sudara s Perezom nazadovao za jedno mjesto, dok se Ricciardo na novim gumama uspješno probijao za suparnicima.
Novi zaplet na čelu poretka omogućio je Ricciardu da se bori za šesto mjesto, no u cilju je za njim zaostao za manje od sekunde.Hülkenberg se borio za deseto mjesto koje je u zadnjem krugu i osvojio.
- Nico Hülkenberg utrku je započeo s 10. startnog mjesta na već korištenim mekim gumama (crveni rub) koje je u 13. krugu zamijenio kompletom novih tvrdih guma (bijeli rub).
- Daniel Ricciardo utrku je započeo sa sedmog startnog mjesta na već korištenim mekim gumama koje je u 12. krugu zamijenio novim srednje mekim gumama (crveni rub), a u 20. krugu novim tvrdim gumama.
Nico Hülkenberg, br. 27, 10. startno mjesto, 10. mjesto u utrci
Uložili smo velike napore u današnju utrku i razočarani smo što nismo ostvarili bolji plasman od desetog mjesta. Utrka nam je nekako izmicala iz prstiju. Naša je strategija mogla biti bolje razrađena. Krajem prve intervencije sigurnosnog automobila netko me je udario i izgubio sam jedno mjesto, a pri kraju utrke bio sam primoran na nekoliko sekundi uključiti sigurnosni način rada motora što me je dodatno usporilo. Bila je to jedna od onih nedjelja u kojima se prepreke samo gomilaju i stižu na naplatu. Dobro je da smo ponovno s oba bolida osvojili bodove, premda se trebamo potruditi i analizirati neke stvari kako bismo sljedeći put ostvarili bolji plasman.
Daniel Ricciardo, br. 3, 7. startno mjesto, 7. mjesto u utrci
Na kraju svega smatram da je utrka bila dobra. Na početku sam utrke vjerovao da sam dobro startao, no Lando (Norris) se nakon nekog vremena poštene utrke uspio probiti ispred mene.Ponovno smo ga dostigli i uspjeli prestići ranijim zaustavljanjem u boksu, a zatim je sigurnosni automobil Carlosu (Sainzu) omogućio takoreći besplatno zaustavljanje u boksu, što je za nas bilo uistinu veliko razočaranje.Usto smo imali nesreću da, iako smo ga pri kraju utrke pokušavali sustići sve do samog cilja, nismo uspjeli zapravo ugroziti njegov položaj i prestići ga. Dobar je osjećaj ponovno se naći među vodećom desetorkom, osobito nakon posljednje dvije utrke. Brzina naše vožnje u jednom krugu i tijekom utrke vidno se povećala u kratkom roku. Prije dva bismo tjedna bili silno zadovoljni današnjim rezultatom.
Cyril Abiteboul, generalni direktor Renault Sport Racing:
Sveukupno smo zadovoljni današnjim uspjehom i osvojenim bodovima obaju bolida. Premda smo svjesni da je naš plasman mogao biti bolji. Najprije u pogledu Danielove vožnje, da nije bilo intervencije sigurnosnog automobila. Ispravno smo reagirali pozvavši ga u boks jer smo prije toga glatko usporili Norrisa. I zatim glede Nica koji je odlično odvozio utrku, no čiji bi plasman bio bolji da se zaustavio u boksu zamijeniti tvrde gume, budući da su se počele trošiti prije nego Danielove. I dalje zaslužuje svaku pohvalu za plasman koji je osvojio u vrlo teškim okolnostima. Sve u svemu, iskusili smo stazu koja je iznimno naklonjena snazi motora i izazovnija za vozače. Također smo svjesni još nekih svojih slabosti na kojima ćemo poraditi u nadolazećim tjednima.
Rezultat VN Velike Britanije, Silverstone – 52 kruga, odnosno 306,198 km:
Vozač | Država | Ekipa | Vrijeme |
1. Lewis Hamilton | V.B. | Mercedes | 1 h 21 m 08,452 s |
2. Valtteri Bottas | Fin. | Mercedes | + 24,928 s |
3. Charles Leclerc | Mon. | Ferrari | + 30,117 s |
4. Pierre Gasly | Fra. | Red Bull Racing – Honda | + 34,692 s |
5. Max Verstappen | Niz. | Red Bull Racing – Honda | + 39,458 s |
6. Carlos Sainz | Špa. | McLaren – Renault | + 53,639 s |
7. Daniel Ricciardo | Aus. | Renault | + 54,401 s |
8. Kimi Räikkönen | Fin. | Alfa Romeo – Ferrari | + 1 m 05,540 s |
9. Daniil Kvjat | Rus. | Toro Rosso – Honda | + 1 m 06,720 s |
10. Nico Hülkenberg | Njem. | Renault | + 1 m 12,733 s |
Najbrži krug utrke: Lewis Hamilton (52.) 1 m 27,369 s, prosječna brzina 242,735 km/h
Poredak svjetskog prvenstva vozača 2019.
Vozač | Država | Ekipa | Bodovi |
1. Lewis Hamilton | 44 Velika Britanija | Mercedes | 223 |
2. Valtteri Bottas | 77 Finska | Mercedes | 184 |
3. Max Verstappen | 33 Nizozemska | Red Bull Racing – Honda | 136 |
4. Sebastian Vettel | 5 Njemačka | Ferrari | 123 |
5. Charles Leclerc | 16 Monako | Ferrari | 120 |
6. Pierre Gasly | 10 Francuska | Red Bull Racing – Honda | 55 |
7. Carlos Sainz | 55 Španjolska | McLaren – Renault | 38 |
8. Kimi Räikkönen | 7 Finska | Alfa Romeo – Ferrari | 25 |
9. Lando Norris | 4 Velika Britanija | McLaren – Renault | 22 |
10. Daniel Ricciardo | 3 Australija | Renault | 22 |
11. Nico Hülkenberg | 27 Njemačka | Renault | 17 |
12. Kevin Magnussen | 20 Danska | Haas – Ferrari | 14 |
13. Sergio Perez | 11 Meksiko | Racing Point – Mercedes | 13 |
14. Danil Kvjat | 26 Rusija | Torro Rosso – Honda | 12 |
15. Alexander Albon | 23 Tajland | Torro Rosso – Honda | 7 |
16. Lance Stroll | 18 Kanada | Racing Point – Mercedes | 6 |
17. Romain Grosjean | 8 Francuska | Haas – Ferrari | 2 |
18. Antonio Giovinazzi | 99 Italija | Alfa Romeo – Ferrari | 1 |
19. George Russell | 63 Velika Britanija | Williams – Mercedes | 0 |
20. Robert Kubica | 88 Poljska | Williams – Mercedes | 0 |
Poredak svjetskog prvenstva konstruktora 2019.
Ekipa | Država | Bodovi |
1. Mercedes | Njemačka | 407 |
2. Ferrari | Italija | 243 |
3. Red Bull Racing – Honda | Austrija | 191 |
4. McLaren – Renault | Velika Britanija | 60 |
5. Renault | Francuska | 39 |
6. Alfa Romeo – Ferrari | Švicarska | 26 |
7. Racing Point – Mercedes | Velika Britanija | 19 |
8. Torro Rosso – Honda | Italija | 19 |
9. Haas – Ferrari | SAD | 16 |
10. Williams – Mercedes | Velika Britanija | 0 |
Raspored utrka svjetskog prvenstva Formule 1 2019.:
1. | 17. ožujka | VN Australije | Melbourne |
2. | 31. ožujka | VN Bahreina | Sakhir |
3. | 14. travnja | VN Kine | Šangaj |
4. | 28. travnja | VN Azerbajdžana | Baku |
5. | 12. svibnja | VN Španjolske | Barcelona |
6. | 26. svibnja | VN Monaka | Monte Carlo |
7. | 9. lipnja | VN Kanade | Montreal |
8. | 23. lipnja | VN Francuske | Le Castellet |
9. | 30. lipnja | VN Austrije | Spielberg |
10. | 14. srpnja | VN Velike Britanije | Silverstone |
11. | 28. srpnja | VN Njemačke | Hockenheim |
12. | 4. kolovoza | VN Mađarske | Budimpešta |
13. | 1. rujna | VN Belgije | Spa-Francorchamps |
14. | 8. rujna | VN Italije | Monza |
15. | 22. rujna | VN Singapura | Singapur |
16. | 29. rujna | VN Rusije | Soči |
17. | 13. listopada | VN Japana | Suzuka |
18. | 27. listopada | VN Meksika | Ciudad de Mexico |
19. | 3. studenoga | VN SAD-a | Austin* |
20. | 17. studenoga | VN Brazila | Sao Paulo |
21. | 1. prosinca | VN Abu Dhabija | Yas Marina |